loading...
باشگاه پرواز پیام نما شبکه 2 ص650
یه هم باشگاهی بازدید : 707 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (1)
قاسم کریمی_ 19 ساله: خدایا همیشه در یاد منی، آسمان به آسمان، کوچه به کوچه، رویا به رویا، هر جایی که می نگرم با منی، اما... دلم برایت تنگ می شود!!!/ الفبای زندگی با حرف "ش"...:/ منصور پودینه از کلاله:"ش"... شکر خدای خوب و مهربان و آرزوی سلامتی و خوشبختی برای همه دوستانی که عضو باشگاه پرواز هستند./ رضا_ 19ساله از هشتگرد: "ش".../ شیطان که رانده شد به جز یک خطا نکرد/ خود را برای سجده به آدم، رضا نکرد/ شیطان هزار مرتبه بهتر ز بی نماز/ او سجده بر آدم و این بر خدا نکرد/ مسعود _ 24ساله: "ش"... شیش تاییا... هو... هو...
 تاریخ تکرار شد!! پیکان نگذاشت استقلال تنها بماند، 
آخ که چقدر چسبید!/ مهدی_ 16 ساله از خوی:"ش"... شاید روزی دیدمت، اونوقت پول همه شارژهایی كه برات پیامك دادم و درج نكردی، ازت خواهم گرفت!!!/ سید سبحان رادی_5/17 ساله از سوق: "ش"... شنبه درج نکردی، حداقل چهارشنبه درجش کن! زنده باد بچه های ریاضی مدرسه امام محمد باقر(ع). / سجاد موسوی_ ۱۶ ساله از تهران:"ش"... شوش، مولوی، راه آهن...!!! زنده باد بچه های دوم كامپیوتر A هنرستان احرار./ محمد از بوشهر: "ش"... شب است و من و پیامك و باشگاه پرواز، شب رفت و من ماندم و هزینه پیامك هاى درج نشده!!!/ حسین محمدی از مشهد: "ش"... شاید این جمعه بیاید شاید... اللهم عجل ولیک الفرج. در ضمن فانتزی من اینه که بدونم مسئول باشگاه ما رو چی فرض کرده که صفحه آخر شماره باشگاه رو حروفی نوشته، بابا ما خودمون یه پا انیشتین ایم!!!/ علیرضا موسوی_ 19 ساله: کافیه بنا بذاری یکی رو نبینی و باهاش رو به رو نشی، تو یه کوچه خلوت تو کلکته هندوستان داری بستنی می خوری، از رو به روت درمیاد، باور کن دیدما که می گمااا./ سوتی مغازه ها و فروشگاه ها...:/ حمید از گرگان: دوستان پروازی سلام ، جملاتی رو که فکر می کنید مغازه دارها اشتباه نوشتن روی درب مغازه، سوتی نیست! این برای توجه بیشتر خریداران هستش. در واقع یک ابزار تبلیغاتی است، برای مغازه و اجناسش./ علیرضا از اصفهان: مغازه محل ما رو داشته باش... سوپری محل ما یه شعبه دیگه داره، اگه گفتید کجا؟! دوتا مغازه اون طرف تر!!!/ امید_ 15ساله: سوتى مغازه دار... پشت شیشه یه مغازه نوشته بود رایت سى دى و دى وى دى موجود است. راستى زنده باد دوم ریاضى دبیرستان دکتر حسابى!!/ آیا می دانید که...(سوال آفتابگردون) / محمد حسین: آیا می دانید که مغز دلفین بزرگتر از مغز انسان است؟/ میثم از قوچان: آیا می دانید که تمام خرس ھای قطبی چپ دست ھستند؟!/ ایوب محمدزاده_ 18ساله از ارومیه: آیا می دانید که نوعی وزغ در جهان وجود داره که سم کافی برای کشتن 2200 انسان را در بدن خود داره!/ بچگی یعنی...:/ هاشم_ 21 ساله از تهران: بچگی یعنی... نامه نوشتن برای خدا و بستن به بادبادک و فرستادن به آسمان خدا./ مجتبی علیمیرزایی از الانظر: بچگی یعنی... وقتی رعد و برق میزد، خودمون رو مرتب می کردیم، می گفتیم خدا داره ازمون عکس می گیره!/ مصطفی اربابی_ 19ساله از زابل: بچگی یعنی... یکی از ما تعریف می کرد چه بچه خوبی؟ زودی خام می شدیم هر کاری می گفتن، انجام می دادیم!!/ یه قانون جدید...:/ حمید از شیراز: قانون جدید من اینه که کل 899 صفحه پیام نما رو برای باشگاه تصویب می کردم تا شارژ هیچ کسی حروم نشه./ حامد_ 20 ساله از تهران: دوست عزیزی که سعی داری با دهن بسته خمیازه بکشی… چه کاریه واقعا؟! جاش سوراخای دماغت باز می شه، خب بدتر می شه!!!/ میلاد_21 ساله:دوستان، آیا به راستی ‌زمان آن فرا نرسیده است که به گرفتن عکس هایی که در آن ها عینک آفتابی در منزل زده اید، خاتمه بدهید؟!!!!( بچه ها بیایید این بحث "دوست عزیز" رو با گفتن نکته اخلاقی به هم پروازی ها، ادامه بدیمش. زودی هرچی به ذهنت می رسه، برای باشگاه بفرست.)/ گروه های پروازی:/ گروه شجاع ترین قلب ها (بچه هاى مدرسه مصطفى خمینى شهرستان اهواز): حسن، حامد1، على، حامد2، مهدى و میكائیل./ گروه اشباح قرمز از روستای استرود شهرستان خدابنده:احمد چراغی(خودم)، سعید، حسین، محمد، پیام، علی، ابولفضل و محمدرضا. عذرخواهی می کنم از بقیه دوستانی که نتونستم اسمشون رو بنویسم! زنده باد بچه های سوم تجربی دبیرستان شهیدبهشتی زرین رود./ هادی_ 19 ساله از کرمان: می دونید چرا می گیم زبون مادری؟ چون پدرا هیچ وقت فرصت زبون باز کردن ندارن خب...!!!/ طبیعت مورد علاقه من...:/ سعادت از لردگان: من طبیعت سرسبز را خیلی دوست دارم چون وقتی نگاش می کنم بهم امید میده و از دیدنش لذت می برم ./ میثم: طبیعت پاییزی رو انتخاب می کردم، دلیل: باید پاییز را باور کرد... وقتی که باد با غرور در گوش درختان آواز عشق سر می دهد، باید پاییز را باور کرد./ طولانی ترین زمانی که خوابیدم...:/ حسین_ 16 ساله از کرج: طولانی ترین مدت زمانی که خوابیدم ،تابستون همین امسال بود ، شب ساعت 12 خوابیدم و بعد از ظهر ساعت 3 بیدار شدم
، واقعا پشتکار داشتماااا!!!!/ مرتضی از قوچان: طولانی ترین زمانی که خواب بودم زمانی بود که بر اثر یه تصادف به کما رفتم اما به لطف خدا و دعای پدرو مادرم بعد از سه ماه از یه خواب طولانی بیدار شدم .زنده باد بچه های کوچه تربیت./ على: سال گذشته كه از اردوى جنوب برگشتیم، عصر رسیدیم كه از ساعت 19 همان روز تا ساعت 10صبح روز بعد من خوابیدم و طولانی ترین زمان خواب من بود./ صابر_18 ساله از رباط کریم: یک ژن در هر راننده هست به این ترتیب که بعد از پشت سر گذاشتن یک خطر تصادف باید به مدت 15 دقیقه تخته گاز رانندگی کنند تا نشان بدهند راننده‌ قابلی هستند !/ بهروز اصغرنژاد_ 19 ساله: طرف قد 2 متر و نیم، وزن 140، بازوش دور کمر من، فاقد هرگونه چربی تو تلویزیون اومده می گه توصیه من به جوونا اینه که از مکمل ها استفاده نکنند!!!! بی وجدان، آخه خودت با نون و پنیر اینجوری شدی؟/ حسین آزاده_20 ساله: اندکی تامل... آدم ها هرگز نمی خواهند بدانند ارزش رفاقت خیلی بیشتر از رقابت است!!/ نظر آقا پسرای پروازی درباره پیشنهاد جا به جایی بخش دخترونه با پسرونه...:/ روح الله: آقا شاهین، مگه نمی دونی خانم ها همه جا مقدمند، حتی در باشگاه پرواز!!!/ اشکان: نمی شه بخش دخترونه رو با پسرونه عوض کرد، چون...؟ آخه باشگاه اینجاست! بگم!! باشگاه طرفدار دختراست!!!/ مهدی ملکی: جواب معما این می شه... مرد به آرامی به همسرش گفت: زمانی که من رانندگی می کنم تو هم همین حرف ها رو به من می زنی، می خواستم بگم فکر می کنی که من بلد نیستم رانندگی کنم؟!/ اینم اسامی تعدادی از باهوشا:/ علی _ 26ساله از کرج، فرشید از کرمانشاه، بنیامین از همدان، رضا کاظم زاده از ایلام، داود از خمین، امیرعباس قنبری از اسفراین، امیر رضا از سرآسیاب، علی اصغر از محمود آباد، حمید از همدان، عرفان_ 17.5 ساله از سنگان(راننده لودر)، سامان نوری از اراک، محمد_ ۲۰ ساله از مشهد، علیرضا_ ۱۹ساله از شهرضا، حسن از ایلام، امیر_۲۰ ساله از مهرشهر، ابوالفضل فولادی، امیر حسین ولی زاده از پاکدشت، محمدرضا از قزوین، مهدی خورشیدی_ 15 ساله از سنندج، اسماعیل کمیجانی_ ۱۵ ساله و... ./ امیرعباس از مشهد: سوتی ما رو داشته باش... سر کلاس دبیر می خواست امتحان بگیره، این قدر هول کردم که رو کردم به دوستام و گفتم: ببخشید، برگه ها یه بچه دارین بهم بدید؟!! کلاس رفت رو هوا./ احمد اسطرنونا: سوتی باشگاه پرواز... زینب_ 20 ساله از تهران را در بخش اسامی پسران پاسخ دهندگان به معما نوشته بودند. آخه تو دیگه چرا ازت توقع نداشتم؟!/ سلامتی پدری که...صلوات:/ نیما عزیزی: برای سلامتی پدری که "نمی توانم" را در چشمانش زیاد دیدیم ولی از زبانش هرگز نشنیدم، صلوات...!/ محمدمهدی از ملایر: برای سلامتی پدری که طعم پدر داشتن رو نچشید، اما واسه خیلی ها پدری کرد، صلوات...!/ آیلین و آذین از پلدخترلرستان: سلام بچه ها... یه سوال؟! اگر فرمان کارها به نوجوانان سپرده می شد، چه اتفاقی می افتاد؟!/ ****************************************** پیامک باشگاه پرواز: 20000202 نیازمندی های پیام نمای شبکه دو، صفحه 301 مطلب بعدی ما: سرعت بی نهایت ***************************************** علی میرزایی از ایلام : پروردگارا؛ آرامش را همچون دانه های برف، آرام و بی صدا به سرزمین قلب کسانی که برایم عزیز هستند بباران. آمین./ برای مقابله با تحریم ها...:/ ***میلاد اسکندری از مسجد سلیمان: در جواب مبینا خانم باید بگم که همیشه اول شعاره بعد عمل. بعدش بهترین راه برای مقابله با این تهدیدها اینه که به گفته رهبرمون که فرمودند باید تولیدات ملی رو افزایش بدیم تا کمتر به کشورهای بیگانه نیازمند بشیم. در ضمن مسئولان نیز باید نظارت بر گرانی ها رو با دقت هرچه تمام تر انجام بدن./ مسعود ازایرانشهر
: مبیناخانم به نظرمن بهترین روش برای مقابله باتحریم وتهدیدهای دشمنان به کارگیری ظرفیت های داخلی میتونه باشه؛استفاده ازتولیدات داخلی وکاهش واردات؛بهره گیری ازدانش جوانان برومند و توانای کشورمون وحمایت همه جانبه ازاونا؛کاری که دولت مقتدرایران به خوبی داره اونومدیریت میکنه؛باوجوددانشمندان بزرگ وخبره ی ایرانی نگران هیچ تحریم وتهدیدی نباشین؛علم اگردرثریاهم باشدمردانی ازسرزمین پارس به آن دست پیداخواهندکرد؛به این گفته ی رسول(ص)یقین داشته باشین . .../ سجاد زمانی از ایلام: برای مبارزه با تحریم باید اول تولید ملی رو رونق بدیم بعد هم جلوی کسایی که می خوان از وضعیت کنونی سوء استفاده کنن رو بگیریم!/ الفبای زندگی با حرف"س":/ بیژن تقی ها از شهرستان آبگرم: "س"... سرعت پیام نما کم شده!/ میثم از اردبیل: "س"... ستایش خوبی ھا، ستیز با بدی ھا./ یه هم باشگاهی(پسرونه): "س"... سید ها و سادات های باشگاه پرواز؛ عیدی ما پس چی شد؟!/ بهنام: "س"... سلامتی بزرگترین نعمتیه که خدا به ما داده، قدرش رو بدونیم و ناشکری نکنیم. آمین!/ علیرضا نجار زاده از ابوزیدآباد کاشان: "س"... ساعت عمرمان به سرعت می گذرد، یادمان باشد زنگ تفریح دنیا همیشگی نیست، زنگ بعدی حساب داریم!/ حسین مسعودى: "س"... سلامت باشین الهى پدر و مادر عزیزم./ محمدرضا_ 16ساله از صالحیه: "س"... ساکت نمی شم باشگاه تا پیامکم رو درج نکنی. راستی زنده باد بچه های کوچه ی والفجرغربی2. / محمدرضا از شاهرود: "س"... سادگى زیباست اى پیچیده جو. بچه ها؛ حرف بعدی..."ش"/!!/ کاظم_ 17 ساله: یه نفر یه ماهی تو پاکت دستش بوده، رفیقش می بیندش، ازش می‌پرسه: جریان ‌این ماهیه چیه؟ میگه: ‌دارم برای شام می‌برمش خونه. ماهیه میگه: مچکرم... من شام خوردم، منو ببر سینما!/ همزاد انسان ها...:/ امیر علی_ 21 ساله از تهران – خیابان جمهوری:خانم مرضیه، من در جایی خوندم که در روایتی اومده که پیغمبر(ص) فرمودند: چه بسا که هیچ کس نباشد جز آن که همزاد او از جن برای او گماشته شده است، گفتند: یا رسول اللَّه آیا برای شما هم هست؟ فرمود: برای من نیز هست، جز این که خدا یاریم داده که او تسلیم من شده است و مرا جز به نیکی واندارد(و من از او در سلامت هستم)./ محمد مهدی از بندر عباس: من این سوال رو از روحانی مسجدمون پرسیدم که ایشان گفتند: با توجه به این که خداوند پیامبران را برای هدایت بشر فرستاده، از طرفی هم شیطان و فرزندانش ساکت و خاموش ننشستند؛ بلکه کمین نموده اند تا فرزندان آدم را به انحراف بکشن؛ شیطان تنها بر آن عده از انسان ها مسلط می شود که آنان از یاد خدا غافل شوند. از این رو خداوند در قرآن می فرماید:« و هر کس از یاد خدا روی گردان شود شیطان را به سراغ او می فرستیم، پس همواره قرین او است»/ فانتزی...:/ مهدی_ ۲۳ساله از کرج: فانتزی من اینه که، حداقل واسه یک بار هم که شده آخر قصه ها، کلاغه به خونش برسه. زنده باد تیم سردار./ علی آقالو از خدابنده: فانتزی من اینه که یه گوی داشته باشم تا زندگی همه رو نشونم بده./ حسینی از زابل (پسرونه): آقا سبحان، باشگاه پرواز مادام العمر تو کار تولیده، انقضا منقضا حالیش نیست، مخصوصا با وجود این دوستای پروپاقرصش که خودم هم جزوشونم. با اینکه هیچ وقت پیامکام درج نمی شه ولی بازم ناامید نشدم به امید روزی که درج بشه./ یاسر از ماسوله: دوست خوبم تا اونجایی که من دارم از اطرافیانم با خبر می شم ، می بینم که باشگاه داره اوج می گیره ؛ حالا کو تا انقضا پیدا کنه؟! سوتی مغازه ها و فروشگاه ها...:/ حمید از خمین: مغازه بودم، طرف پرسید: مداد دارین؟ گفتم: نه، گفت چقدر می شه؟!/ سیدسجاد_ 25ساله از تهران: سوتی حلیم فروشی محل مارو داشته باش... رو درش روی یه کاغذ بزرگ نوشته بود: حلیم بوقلمون با گوشت تازه گوسفندی./ صابر از لشت نشاء: سوتی مغازه محل ما : روغن خر موجود است./ محمد جواد مرادی ازقم : سوتی مغازه دار محلمون... روب گوجه مجوده!/ آیا می دانید که...(سوال آفتابگردون):/ طاها_ 23 ساله: آیا می دانید که خون خرچنگ ها آبی رنگ است؟!/ نادر_ 17 ساله از شیراز: آیا می دانید که طول نوزاد نهنگ 6تا 8متر است؟!/ سروش از مهاباد: آیا می دانید که 70%وقت گربه های خانگی در خواب سپری می شود؟!/ کیان: آیا می دانید که پلنگ ها قادرند تا ارتفاع 5متری بالا بپرند؟!/ گروه های پروازی:/ گروه مهرودوستى: میثم و جواد محمدى، پیام محمد على پور، محمدرضا از لگینى و اصغر بندرى از كرج./ گروه برق آسا: علی، عبدالله، رفیع و فواد./ بهنام_ ۱۹ ساله از بیرجند: آقا هادی، جواب معما: ماری می شه./ * هم پروازی های باهوشی که پاسخ صحیح به معمای آقا هادی داده بودن، می تونن بعد از مطالعه مجله جالب "سرعت بی نهایت"، اسامی خودشون رو ملاحظه کنن./ محمدرضا_ 19 ساله: اگر به آدم بزرگا بگن: یه خونه قشنگ دیدم از آجر قرمز كه جلوی پنجره هایش غرق شمعدانی و بامش پر از كبوتر بود، محال است بتونن اون رو تجسم كنن. باید به اونا گفت: یه خونه صدمیلیونی دیدم تا صداشون بلند بشه: وااای چقدر قشنگ!!! / رضا آذری: یک روز یه گوسفنده با مامان باباش دعواش می شه، میره سر کوچه تاکسی بگیره، میگه : کشتارگاه، کشتارگاه... ./ بچگی یعنی.../ محمد امیری_۱۸ ساله از کرج: بچگی یعنی پی، پی، پینوکیو پدر ژپتو، هی... گو، گو، گربه نره روباهه مکار... یادش بخیر./ محمدمهدی رجبی از تهران: بچگی یعنی یک ماه مونده به عید ماهی قرمز می گرفتیم ./ یه هم باشگاهی(پسرونه): بچگی یعنی همیشه تو فروشگاهها با خواهر و برادرت سر اینکه کی چرخ دستی رو هول بده دعوات بشه!/ حسین امیری از اقبالیه: بچگی یعنی تا گریه می کردی هر چی می خواستی بهت می دادن./ سپهر زمانی: بچگی یعنی پشت دست آبجیت رو گاز بگیری، بعد بگی برات ساعت درست کردم!/ هادی بیضایی از شهرکرد: سلام به هم باشگاهی های عزیز. یه سوال... می خواستم بدونم شما بین طبیعت برفی، طبیعت سرسبز و طبیعت پاییزی بیشتر از کدوم خوشتون میاد و چرا؟ بی زحمت دلیلتون رو با یه جمله زیبا برای باشگامون بفرستین./ سعید: بچه ها تا حالا طولانی ترین زمانی که خواب بودین کی بوده و چه مدت خوابیدین؟! / شاهین_ 17 ساله از تهران: سلام باشگاه، بابا یه کم ما پسرای باشگاه رو هم تحویل بگیر، خسته شدیم از این همه بی توجهی! باشگاه، الان پیش خودت میگی چه جوری؟ خب من بهت میگم: بیا یه مردونگی کن و برای یه مدت هم که شده، بخش دخترونه رو با بخش پسرونه رو جا به جا کن. خب چی می شه ما یه مدت پیامکامون اول خونده بشه. بچه ها لطفا راجع به این پیشنهاد من نظر بدین و دلیل موافقت و مخالفتتون رو بگین./ هاشم از لنگرود: زنی مشغول درست کردن تخم مرغ برای صبحانه بود. ناگهان شوهرش سراسیمه وارد آشپزخونه شد و داد زد: مواظب باش ، یه کم بیشتر روغن بریز….وای خدای من ، خیلی زیاد ریختی … حالا برش گردون … زود باش … وای خدای من داره می‌سوزه مواظب باش ، گفتم مواظب باش! هیچ وقت موقع غذا پختن به حرف های من گوش نمی‌کنی… هیچ وقت!! یادت رفته بهشون نمک بزنی … نمک بزن … نمک …زن به او زل زده و ناگهان گفت : خدای بزرگ چه اتفاقی برات افتاده ؟! فکر می‌کنی من بلد نیستم یه تخم مرغ ساده درست کنم؟! شوهر که دلش پر بود و منتظر چنین جمله ای از همسرش بود، به آرامی گفت:... / بچه ها شما که هیچ وقت تو جواب معما و داستان کوتاه کم نمیارین، ببینم می تونین ادامه این داستان رو درست حدس بزنین؟! منتظرم./ ****************************************** پیامک باشگاه پرواز: 20000202 نیازمندی های پیام نمای شبکه دو، صفحه 301 مطلب بعدی ما: سرعت بی نهایت ****************************************** زینب_ 16ساله از خنداب: خدایا، من نمی دانم چرا باید بترسم از تو که خوبی؟ میان این همه گریه تو دائم پیش من بودی؟ خدایا قلب من را خانه خود کن اگر باشی دلم قرص است! نمی ترسم، نمی لرزم، نمی گریم. خدایا دوستت دارم! / برای مقابله با تحریم ها...:/ رعنا_ 20ساله از ارومیه( دانشجوی اقتصاد): بهترین راه مقابله با تحریم ها اینه كه مردم كالای ایرانى مصرف كنن؛ چون صادرات 50 نوع كالا ممنوع شد. پس قیمت اون كالاها رو تقریبا مصرف كننده تعیین می كنه و در نتیجه قیمت ها نزول می كنه./ یه هم باشگاهی(دخترونه): سلام. دبیرمون چند روز پیش می گفت ما باید از ژاپنی ها یاد بگیریم که وقتی امریکا اونا رو تحریم کرد، اونا گفتند که باید خودمون باشیم و خودمون .اونا بعد از این تصمیم نیازها شون رو خودشون تامین می کردند. درحال حاضر اقتصاد امریکا در مقابل ژاپن زانو زده !پس بهتره ما هم با توجه به شعار سال چنین کاری را انجام بدیم./ فاطمه: برای مقابله با این تحریم ها باید کمتر اجناس کشورهای دیگر رو خرید. مسئولان كشور هم باید كیفیت کالاها رو بالا ببرن./ خدیجه_ 17 ساله از اراک: یه روز یه گنجشکه می خوره به یه موتوریه می افته زمین، بلند می شه می بینه که تو قفسه، به خودش می گه : موتوریه مرد؟!!!/ الفبای زندگی با حرف"س":/ بهناز از گلستان: "س"... سیمای جمهوری اسلامی ایران تقدیم می کند، آخر هفته همراه با تلویزیون. (شرمنده جمله بهتری یادم نیومد)!/ نگین اسدپور از اردبیل: "س"... سییییب... باشگاه بخند تا ازت عکس بگیرم. زنده باد باشگاه خودمون./ مژده از مسجدسلیمان: "س"... سرتاسر وجودم از عطر خدا پر شده است./ محدثه خانگاه_ ۱۴ساله از قشم: "س"... سلام باشگاه، از سردخونه مزاحم می شم، اینجا یه قلب یخ زده هست که از بس پیامک زده و درجش نکردی ، الان منتظره تا پیامکش رو درج کنی، بلکه یکم گرم بشه!/ زهرا از لامردفارس: "س"... سعی و تلاش در انجام هركاری./ عاطفه شفیعی: "س"... سلامتی باشگاهی که بی خیالمونه ولی همیشه تو خیالمونه... صلوات/ لیلا از میاندوآب:"س"... سخت است وقتی از بغض گلودرد می گیری و همه میگن لباس گرم بپوش... یاشاسین آذربایجان./ سمیرا از تکاب:"س"... سرمایه ام دو سكه محبت است، یكی برای تو و دیگری صدقه به نیت شادی دلت... ./ فاطمه رحمانی_ 16ساله از مدرسه متانت: "س"... سوسک بوست کنه، موش قلقکت بده، مارمولک تو غذات بیفته... اگه فراموشم کنی باشگاه پرواز!/ هانیه_ ۱۹ ساله از قرچک: "س"... سال ها گذشت و کسی ندید که انسانی با قاشق چای خوری، چای بخورد!!/ نیلوفر از شهرکرد: "س"... سرمای زمستان را به جان می خرد آن پدر لبوفروشی که می خواهد گرما را به خانواده اش هدیه کند. اینم جمله ابداعی واسه خواهر گلم که گفت کو خلاقیت؟!/ کوثر_ 19 ساله: اندکی خنده... یه سیب زمینی قل می خوره میره تو لونه جوجه تیغی، جوجه تیغی هم داد می زنه: آخ جون، داداشی از سربازی برگشته !!/ همزاد انسان ها...:/ الهام: مرضیه خانم منم اینو شنیدم ،منظور بابات از همزاد، جنه. میگن هر نوزادی كه به دنیا میاد همزادش هم به دنیا میاد.قدیما زنی كه تازه زایمان كرده بود رو تا چهل روز تنها نمیذاشتن که جن بیاد بچه رو بره جاشو با همزادش عوض کنه یا آسیبی به زائو یا بچه نرسونه!/ فاطمه_۱۹ساله از سبزوار: مرضیه خانوم بابات درست میگه؛ همزاد ما آدما جنیان هستن. دو تاجن که یکیشون خوبه و یکیشون بد که در وجود ما آدما هستن./ افسانه_ 19 ساله از اردکان یزد: اینم تحقیقات من در مورد شیطان: همزاد یعنی هر انسانی که خلق می شه؛ همزمان هم یک شیطان هم خلق می شه که کار شیطان فقط دعوت و شیرین جلوه دادن گناهه ؛ پس شیطان نمی تونه فردی را وادار به گناه کنه... همزاد هیچ آزار و اذیت فیزیکی به انسان نمی رسونه و فقط انسان رو به سمت گناه و معصیت دعوت می کنه و انسان می تونه با ایمان و اعمال صالح اونو ناامید کنه. در قیامت عده ای از مجرمین گناهشون رو به گردن شیطان انداخته و می گن: شیطان باعث گمراهی ما شد. به فرموده قرآن شیطان می گه: من بر شما سلطه ای نداشتم جز این که شما را دعوت کردم و شما هم استجابت نمودید. پس مرا ملامت و سرزنش نکنید. خودتان را سرزنش کنید!/ سارا احمدی از تایباد: شما پسرا هرکاری بکنید نمی تونید از دخترای باهوش جلو بزنید. خب تابلوئه دیگه، جواب معما ماری می شه./ * هم پروازی های باهوشی که پاسخ صحیح به معمای آقا هادی داده بودن، می تونن بعد از مطالعه مجله جالب "سرعت بی نهایت"، این اسامی را مشاهده کنن./ فانتزی...:/ ناهید: فانتزی من اینه که بدونم وقتی آقا پسرا میرن خواستگاری و جواب "نه" می شنوند، چه احساسی بهشون دست می ده؟!( آقا پسرا؛ لطفا نظر بدین)/ زینب 18،اصفهان: فانتزی من اینه که بدونم چرابعضی ها فکر میکنن کاشان مال اراکه...؟،کاشان مال اصفهانه باباجان!/ افسانه فلک پی_ 20ساله از آستارا: فانتزی من اینه که بدونم مسئول باشگاه پرواز، دلش تا حالا به خاطر پول شارژ ما سوخته یا نه؟! اگه سوخته بود که درجش می کرد، مگه نه؟!/ هانیه و مریم_ 17ساله از ابرکوه: باشگاه جون، چروک لباستیم اتو بزنی هلاک شدیم! دیدم روش های تهدید و خودکشی و... اثر نکرد ببینیم روش پاچه خواری چی کار می کنه؟! زنده باد شعبه "الف" پیش تجربی دبیرستان عصمت./ ریحانه از دهدشت: ارتحال حضرت آیت الله ملک حسینی بر رهبر معظم انقلاب و مردم شریف استان کهگیلویه و بویر احمد تسلیت باد./ سارا آصف از تبریز: آقا سبحان، می خواستم بگم من بعد از چندین ساعت فكر كردن به این نتیجه رسیدم كه باشگاه پرواز هم مثل اخبار تاریخ انقضا نداره. راستى زنده باد استقلال قهرمان!/ راضیه_18ساله از دزفول: آقا سبحان، تاریخ انقضای باشگاه پرواز وقتی سرمیره که یکی مثل شما دیگه براش پیامک نفرسته./ ستاره از اصفهان: آقاى سبحان، من که تحمل اینو ندارم که بفهمم باشگاه پرواز تاریخ انقضا داره، امیدوارم نسل به نسل براى همه جوونا پایدار بمونه./ سوتی مغازه ها و فروشگاه ها...:/ سحر از باب الرضا(بجنورد): رو شیشه یه مغازه نوشته بود: کنسرت ذرت موجود است. آخه خداااااااااا!!!!!/ یه هم باشگاهی از اسفراین(دخترونه): من خودم مغازه دارم، داشتم با تلفن صحبت می کردم که مشتری اومد،تماس رو قطع کردم و به مشتری گفتم: الو بفرمایید؟!/ مریلا از شهرمون: سوتی کلوپ محله ما رو... توجه، توجه آلبوم" جدید" مرحوم ناصر عبدالهی... رسید./ آیا می دانید که...(سوال آفتابگردون):/ سمانه_ 19 ساله: آیا می دانید که حس بویایی پروانه روی پاهای او قرار گرفته است؟!/ میترا نوروزی: آیا می دانید که خرس ها علاقه زیادی به نوشتن دارند؟!/ فریبا_ 18 ساله از همدان: آیا می دانید که چشم شترمرغ از مغزش بزرگ تر است؟!/ مریم از دهلران: آیا می دانید که پشه 47 دندان دارد؟!/ پریسا طاهری_ 20 ساله: آیا می دانید که مردمک هشت پا، مربع شکل است؟!/ گیتی_18 ساله: آیا می دانید که ستاره دریایی مغز ندارد؟!/ فاطمه: الان که دارم این پیامک رو می فرستم، بغض گلوم رو گرفته و مامانم داره از دل پردردش حرف می زنه، نمی دونم چه جوری خودم رو کنترل کنم؟! فقط درد دل با باشگاه می تونه آرومم کنه. بچه ها، خواهشا دعا کنین مشکلاتمون حل بشه و دوباره شادی رو تو چشمای مامانم و بابام ببینم، خداییش سخته سخت... خدا کنه هیچ دلی گرفته و ناراحت نباشه./ گروه های پروازی:/ گروه کارآگاهان 1بصیرت: سمیرا، فاطمه، مونا، زینب، سمیه، آرزو، مریم، نیلوفر+ الهه./ گروه جورواجورها از سیرجان_ دبیرستان17 شهریور: درسا بیاتی(خودم) نادیا رضوی(رفیق فابریکم) الناز و ایناز و سولماز(سه قلوهای افسانه ای)، اسما خواجویی(خوش اخلاق کلاس)/ گروه ضربت: سمانه، زهرا، زهرا، زهرا و زهره. زنده باد بچه های سوم کامپیوتر مجتمع شبانه روزی صنعت آب و برق./ *** فروغ محمدی زاده از چرام: آخرین تحقیقات روان شناسان دانشگاه ها نشان می دهد که: دختران هنگام امتحان توسط مکالمات تلفنی و گفتگو با دوستان و اطرافیان، با استرس مقابله می کنند در حالی که پسران در این مواقع رابطه های خود را قطع می کنند. آن ها در تنهایی بیشتر تمرکز می کنند./ بچگی یعنی.../ زهرا احمدی_ ۱۸ ساله از اراک: بچگی یعنی... با پاهای برهنه و چشم هایی داغ از آفتاب، به دنبال سنجاقک های تابستان دویدن... ./ فاطمه: دلم بچگی می خواهد، جلوی کدوم مغازه پا بکوبم تا برایم آرامش بخرند !!/ سمانه مراقی_ ۱۵ساله از قزوین: بچگی یعنی بیا قد بگیریم ببینیم کی بزرگتره؟!/ مریم از اردبیل: بچگی یعنی آرامش ،یعنی مهربونی، یعنی خوشی، کاش همیشه بچه بودیم و هیچ وقت بزرگ نمی شدیم./ مژده از مسجدسلیمان: بچگی یعنی کادو کردن وسایل مامان برای روز معلم./ فتانه قهرمانی از لرستان: سلام باشگاه، یکی از سوتی های بخش پسرونه : آقا محمدعلی گفته بود، بچگی یعنی تکه تکه کردن بیسکوییت کرم دار به عشق خوردن خامه وسطش!!! داداش اگه کرم داره، پس خامش کجاست؟! / شهره از ایذه: سلام. بچه ها یه سوال... کی می دونه جشنواره خوارزمی چه زمانی برگزار می شه و چه شرایطی برای ثبت نام داره و از کجا باید بفهمیم طرحمون تکراری نیست؟ بچه ها فوریه ها؟!/ مینا از ورامین: دوستان گلم، از معمای آسون آقا هادی که بگذریم...، یه سوال... شما اگه می تونستید به این دنیا یه قانون اضافه کنید چه قانونی اضافه می کردید؟منتظر جواب های قشنگتون هستم./ ***************************************** پیامک باشگاه پرواز: 20000202 به عبارتی: بیست هزار، دویست و دو...( این هم برای دوستانی که شماره های ما رو اشتباه می خونن)! ****************************************** آرشیو باشگاه پرواز را در سایت شبکه دو سیما بخوانید. نشانی: www.tv2.ir ****************************************** زهرا_ 16 ساله از مشهد: نامه ای به خدا... سلام خدا جونم خوبی؟ منم زهرا. همونی که هر وقت تنهاست یا برات نامه می نویسه یا باهات حرف می زنه، اما خدا جون نمی دونم چرا امشب خجالت می کشم به آسمون نگاه کنم و باهات حرف بزنم؛ شاید دیگه روی توبه کردن ندارم. آخه اینقدر توبه کردم و زیرش زدم که احساس می کنم دیگه از من بیزار شدی... خدایا دستام رو می گیری؟ العفو العفو العفو... خدایا این دفعه دیگه زیرش نمی زنم آخه باشگاه پرواز درجش می کنه و هم پروازی ها هم شاهدن./ چهره خانی آفتابگردونی: فریبا_21 ساله از اصفهان: طبق چهره خوانی، من فردی هستم آرام و صلح طلب با تصمیم گیری فی البداهه، ارتباط خوب با مردم و مستقل./ زهرا_ ۱۳ ساله از تایباد خراسان رضوی: طبق چهره خوانی من فردی هستم آرام و پذیرای عقاید جدید و دارای ارتباط خوب با دیگران و با منطق./ سهيلا از ماهدشت کرج: چهره خوانى... اینم از ویژگی های من: صلح طلب، تخيل گرا، داراى ابتکار، برخوردمنطقى، برنامه ريزى بلندمدت و يک شنونده خوب./ پانید از زنجان: چهره خوانی... من فردی آرام و صلح طلب، داشتن تفکر مبهم، شنوده خوب، ارتباط خوب با مردم، ریاست طلب ، درستکار و سخت کوش./ فانتزی: معصومه_ 17 ساله: یکی از فانتزیام اینه که یه داداش بزرگتر از خودم داشته باشم؛ خوش به حال خواهرای گروه باغیرتا... قدر داداشاتون رو بدونین./ لیدا: فانتزی من اینه که حداقل پیام خودم درج نمی شه، پیام یکی که هم اسم منه درج شه که اولش فکر کنم پیام منه و یه خورده ذوق مرگ شم!!/ سپیده فیضیان ازقزوین: من اونو باکمربندحوله حمام آویزون کردم تاخشک بشه!/ این هم اسامی دوستانی که پاسخ معما را درست حدس زده بودند:/ فاطمه سیمایی، غزاله از ماهدشت،راضیه از لرستان،فاطمه عارفي از ايلام،کوثر از بهبهان،سحر از خرم آباد،صبا از کرمانشاه،سحر از زاهدان،فروغ محمدی زاده، نرگس احمدیان از نورآباد،الهه از اردبیل،شبنم معرفت از مراغه،دلشاد از سنندج،نجمه از رفسنجان،محمودی از ایذه،الهه از قم،معصومه ظفری،عاطفه از نهبندان،نگين عيديوندي از مسجدسليمان،مژگان از پيرانشهر و ... ./ الفبای زندگی ... حرف"ژ": شکيلا_ 15ساله: حرف ژ... ژرف، در زندگي همانند دريا باشيم، آبي آرامي که بي وقفه مي بخشد. زنده باد دوم تجربي فرخ شهر./ مریم کشاورزیان از فارس: 
حرف ژ ... ژاکتت رو بپوش بچه! سرما می خوری . جمله مادر دلسوزی خطاب به بچه اش که توی هوای سرد بازی می کنه. جالب بود؟ شاید برای کسی که مادر داره بی مفهوم باشه اما کسی که از این نعمت بزرگ برخوردار نیست، خوب معنی این حرف رو می فهمه . قدر مادرتون رو بدونید./ فاطمه از مینودشت: حرف ژ ... ژیان هم نداریم پشتش بنویسیم: باشگاه پرواز ./ زهرا اسکندری_ 18ساله از استان اردبیل: حرف ژ.....ژله انقدر دوست دارم! بچه ها هر چی به مغزم فشار آوردم جمله ای با حرف ژ به ذهنم نرسید به جز ژله!!!/ دنیا: الفبای زندگی با حرف ژ...ژله توی یخچالمون مثل من موقع خوندن باشگاه پرواز می لرزه!/ اندکی تامل...: ثریا از شبانکاره فارس: اندکی تامل... برایت دعا می کنم که خداوند از تو بگیرد آنچه خدا را از تو می گیرد. زنده باد باشگاه پروازززززز./ مريم_ 21ساله: محققان اعلام كردند مردان بيش از زنان از سوسك مي ترسند . بروز ندادن اين ترس باعث نوسان شديد ضربان قلب مي شود و احتمال سكته مردان را افزايش مي دهد، مردان به دليل شنيدن جيغ زنان و ديدن سوسك ها و بدتر، کشتن اين حيوانات موذي ترس درونيشان افزايش مي یابد. نتيجه تحقيق: مردان بهتر است به جاي حفظ غرورشان در جمع بلافاصله بعد از ديدن سوسك جيغ بزنند تا عمر طولاني تري داشته باشند!/ محدثه نظري: چه قدر حال آدم گرفته مي شه وقتي باشگاه رو مي خونه بعد مي بينه نصف بچه ها از تو اينترنت جملاتشون رو در آوردن!!پس كو خلاقيت!!!!!!/ سارا از داراب: داشتم فلسفه می خوندم، هر چند دقیقه یک بار ساعت گوشیم رو نگاه می کردم ببینم چه قدر دیگه وقت دارم برای خوندن، یه دفعه دیدم پیام اومد، نگاه کردم دیدم دوستم شیما نوشته: س. س. ا. ف. ا .د!بهش گفتم یعنی چی؟!نوشت: سلام سارا امروز فلسفه امتحان داریم؟! با این دوستای باحالی که من دارم یادم باشه یه دوره ی کامل رمزگشایی رو طی کنم ./ زهرا17_ ساله از آبگرم: خانم فاطمه حسن پور باید بگم چون میزان صدای مورچه ها از میزان صدایی که گوش ما می تونه بشنوه بالاتره ما نمی تونیم صدای اون ها رو بشنویم./ مرد اونه که...: ندا: مرد اونه که تو یه اتاق با خونواده اش زندگی کنه و به درس خوندنش ادامه بده و از قبولی در کنکور ناامید نشه... ./ فاطمه از شهریار: مرد اون مادریه که تمام سختی های زندگی رو به جون می خره تا بچه هاش با آرامش زندگی کنن. مرد اون مادریه که هم پدر، هم مادر و هم دوست بچه هاشه. زنده باد تمام مادران ایران. اگه مامانم یه روز نباشه من می میرم ./ سوتی فروشگاه و مغازه: طوبی: سوتی فروشگاه: به تعدادی فروشنده خانم حتما آقا نیازمندیم ./ رضوان از شهريار: سوتى آقاى فروشنده رو. . . يه بار رفتم مغازه به فروشنده گفتم: لازانيا دارين؟ خنديد و گفت: دردت به جانم لازانيا رو بايد برى از عطارى بخرى، ماها نداريم!!! (اگه شمام خواستين لازانيا بخرين يه راست بريد عطارى ،نريد مغازه ها بهتون مى خندن. از ما گفتن بود بعدا نگى نگفتى) "زنده باد كرد زبانان ايران"/ فاطمه 14ساله از انديشه: داشتم از خيابون رد ميشدم که رو در مغازه نوشته بود تخم مرغ بلدرچين موجود است زنده باد بچه هاي دبيرستان رازي/ گروه ها: گروه خفنستان: مبینا، زهرا، فاطمه، همتا، فریبا، محبوبه، فائزه و معصومه. بچه های خفن مدرسه ملک زاده آمل./ گروه ملیانی: صدیقه ملیانی، زینب حیدری، فاطمه آل کثیر، کوثر کثیری، لطیفه نیسی، ندا کعبی، لیلا سعدیان فر. از سال ۸۲ تا الان با هم هستیم. زنده باد سال های تحصیلی ۸۵ تا ۸۸./ گروه "ما" از اراك : آذر، یگانه، مهشید، مهدیه، سحر، نجمه، فاطمه، هانیه، عارفه و شهلا./ بچگی یعنی...: زهرا از اراک: بچگی یعنی شادی شکستن قلک پول، وحشت کم شدن سکه ی عیدی از شمردن زیاد، بوی اسکناس تا نخورده ی لای کتاب... ./ الهه از همدان: بچگی یعنی همه بدی ها رو فراموش کنی و همه رو ببخشی. پس یادی از بچگی می کنم و کینه تو دلم نگه نمی دارم. (حتی از قاتل داداشم و خانواده اش.)/ ریحانه از چالوس: بچگی یعنی... برای جوجه ماشینی هایی که خریدی بعد از مردنشون گریه کنی و براشون قبر درست کنی./ فرزانه از تبریز: بچگی یعنی ... وقتی کسی باهات صحبت می کرد، از خجالت با خاف های فرش بازی می کردی...! فرق پزشکی با پیراپزشکی: نجمه از جیرفت: پیراپزشکی به یک سری از رشته ها مثل رادیولوژی، اتاق عمل، فیزیوتراپی و علوم آزمایشگاهی و ... گفته می شه./ عاطفه از شیراز: پزشکی که همون خود پزشکیه، اما پیراپزشکی زیرشاخه ی پزشکیه، مثل پرستاری، تکنسین اتاق عمل و ... ./ اسما حیدری دانشجوی رادیولوژی : پیراپزشکی به رشته های اتاق عمل، رادیولوژی، هوشبری، پرستاری و ... گفته می شه./ پیامک های عید غدیر خم: سپیده یزدانی_ ۲۳ ساله از تهران: اینم یه پیامک مخصوص عید غدیر؛ در ضمن پیشنهاد می کنم پیام های مناسبتی و قشنگ رو بنویسین تا بعدا بتونین استفاده کنین: اوصاف علی (ع) به هر زبان باید گفت/ این ذکر به پیدا و نهان باید گفت/ در جشن ولیعهدی مسعود علی(ع)/ تبریک به صاحب الزمان(عج) باید گفت./ سیده زینب: الحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین و الائمه المعصومین علیهم السلام... یه خسته نباشید می گم به همه سیدها که این روزها سخت در تلاشند و خودشون رو برای پذیرایی از مهمون ها آماده می کنن./ هستی از اصفهان: علی(ع) یعنی تمام آفرینش، علی یعنی چراغ راه بینش، علی یعنی عدالت، رادمردی ، علی یعنی علاج دردمندی. پیشاپیش عید غدیر بر شما مبارک. / طوبی حیدری از ماهشهر: علی(ع) در عرش بالا بی نظیر است/ علی برعالم و آدم امیر است/ به عشق نام مولایم نوشتم/ چه عیدی بهتر از عید غدیر است./ الهه از تهران: چه کوتاه است فاصله ظهر غدیر تا ظهر عاشورا! روز بالا رفتن دست پدر تا پایین آمدن سر پسر!/ زهرا نوری پور از کرمان: علی(ع) معنای دریا در کویر است/ نفوذش در عدالت بی نظیر است/ من از هر کاروان این را شنیدم/ مسیر عشق قربان تا غدیر است /
عیدتان مبارک/ نسرین حسین فر از اهواز: اگر خلق عالم علی(ع) را می شناختند، دوستش می داشتند و اگر همگان علی(ع) را دوست می داشتند، جهنم آفریده نمی شد. عید غدیر خم مبارک/ علی میرزایی از ایلام:پروردگارا ؛ آرامش را همچون دانه های برف، آرام و بی صدا به سرزمین قلب کسانی که برایم عزیزند،بباران...آمین/ مرد اونه که...: سهيل ازقم: مردباباي منه که درست وقتي تو 9سالگي مامانم رو از دست دادم، شد يه مادر و يه پدر برای من ...مرد اونه که به خاطرمن ازدواج نکرد!/ علیرضا از تبریز: به نظر من مرد اونه که بتونه یک روز دروغ نگه./ الياس رنجبر از گلپايگان: مرد باباي كشاورز منه كه وقتي دستاي پينه بسته شو مي بينم خم مي شم و دستاشو مي بوسم. داداش اميد قراره هفته ديگه بريم كربلا حتما واسه مامان عزيزت دعامي كنم اميدت بخدا باشه مرد!/ علی اکبرازقم : مرد اون جوونایی بودن که با سن و سال کم به جبهه رفتن تا از وطنشون دفاع کنن. یه نمونه بارزش شهید حسین فهمیده هستش . برای شادی روح همه شهدا صلواتی هدیه کنیم./ سوتی فروشگاهها و مغازه ها: مسعودسیادت ازقاین: سوپری محل مون لیست اجناسش رو زده بود رو درمغازه: سوسیس،کالباس،همبرگرد!!!/ محمد از داود آباد- پشت در يه فروشگاه لباس تو شهر ما نوشته بود: به يك كارگر خانم (ترجيحا آقا) نياز داريم./ مهدی : در پاسخ به سوال هوریا خانم , آخرین عدد اینه : 999999999999999999999 به فارسی میشه : نه صد و نود و نه بیلیون و نه صد و نود و نه تریلیارد و نه صد و نود و نه تریلون و نه صد و نود و نه میلیارد و نه صد و نود و نه میلیون و نه صد و نود و نه هزار و نه صد و نود نه! منبع : کتاب اقتصاد و دارایی/ گروهها: محمدعلی از بندر دیلم: جناب سردسته ی گروه باغیرتا؛ دستت درد نکنه یعنی فقط شماها غیرت دارین. من هم تا حالا دوبار به خاطر همین غیرت درگیر شدم! راستی اینم اسامی گروه ما: محمد علی(خودم)،علی،حسین،مهدی وعلی رضا. اسم گروه: گروه مردان بی ادعا. گروه چهلچراغ کش ها: حمیدرضا، مهدی، حسین، محمد، حامد، مالک از اراک. بچه ها محرم دعامون کنین./ گروه توپچی ها: اقبال، عباس، رحمت، سیوان، علی، سیروان، زنده بادباشگاه پرواز!/ مهرداد شاه بداغی ازسیرجان:ادامه داستان لیلاخانم...هوشنگ:" گفت من اون رو آویزکردم تاخشک بشه!"/ این هم اسامی دوستانی که فسفر سوزوندن و معما رو درست حدس زدن:/ مهدی منسوبی از ایلام،وحید از همدان،اميرحسين محمديار از گيلانغرب،علیرضا داوری از شهرکرد،ارسلان از مسجدسليمان،بهزاد وطن پرست، محمد از تهران،ابراهیم کاظمی ، حجت از ایذه،مهدي حسينيان از باغملك،پژمان پیروانی ،جواد زارعى،نیما غلامی از قزوین ،حسين گلي از نجف آباد،احمد از مسجدسلیمان،موسي بابامير از لردگان،حميد حشمتي از سنقر،مهدی از تبریز،رضا 18 ساله تهران،سیدمهدی حسینی ازاصفهان،میثاق نظام دوست از رشت، محمد از آبدانان و ... ./ بچگی یعنی...: رضا نادری از بهارستان: بچگی یعنی... لذت بردن از راحت بودن. بچگی یعنی... خودمون رو تو دل مامان و بابا جا کردن. بچگی یعنی... یه خواب بی درد سر!/ محمد علی: بچگی یعنی...بچگی یعنی جدا کردن تکه های بیسکوییت کرم دار به عشق خوردن خامه ی وسطش!/ شهرام32 ساله از منیریه، منطقه 11 تهران: بچگی یعنی ... روز شماری کنی تا تابستون برسه و بری بستنی بفروشی و برای خودت پول توجیبی دربیاری، چون حقوق بابات کفاف زندگی رو نمی ده!/ تفاوت پزشکی و پیراپزشکی: علی از آبادان: پیراپزشکی به رشته های زیرشاخه پزشکی مثل پرستاری، رادیولوژی، هوشبری و ... میگن./ فانتزی: علی شهدادی19ساله از زابل: دوستان چرا اطلاعات غلط میدین؟! عسل خانم من بهتون حق میدم که فانتزیتون دیدن خورده شدن میگ میگ توسط گرگه باشه،آخه هنوز نخوردتش!چون اون قسمتش رو بعضی ها دست کاری کرده بودن که اگه دیده باشین به دیوار می خوره ولی قسمتای قبلش از دیوار رد میشد! / سید حسین حسین مجد 24 ساله ازکرمانشاه: یه نفر از هم پروازی هام گفته بود فانتزیم اینه که بدونم قلقلی می تونه صحبت کنه یا نه؟ اینم ماجرای قلقلی:یه روز آقای قناد با تعدادی از بچه ها میرن شهربازی، می بینه که یکی داره ادای بچه هارو درمیاره،درحالی که حرف هم میزنه و بعدش همونجا قلقلی رو واسه برنامش دعوت میکنه.آقای قناد تو مصاحبه ای که داشتن گفتن قلقلی رو واسه این آوردن که کودکان کر و لال هم از برنامه های کودک لذت ببرن. امیر ارشیا 18 ازخاش:فانتزی من اینه که بدونم اگه به بچه های باشگاه پرواز بگن دیگه حق ندارن به باشگاه پیامک بدن، عکس العمل اونا چیه؟!/ سبحان 18 ساله ازتفتان:فانتزی من اینه که بدونم تاریخ انقضای باشگاه چه وقته و یا اصلا باشگاه تاریخ انقضا داره؟!!/ علیرضا 18 ساله از اصفهان: فانتزی من اینه که بدونم باشگاه پرواز چه جوری پیامکای ما رو از بقیه پیامکایی که برای قسمت های دیگه پیام نما میاد، تشخیص میده؟!/ اندکی تامل...: مصطفی انصاری از شال: اندکی تامل ..آنانکه با زندگی می سازند،می بازند. بازندگی نساز، زندگی رابساز...زنده بادبچه های 16متری!/ علی خرم دل 18ساله از لنگرود روستای فتیده: اندکی تامل....دردنیا همه چیز دوست داشتنی است اما برای دنیا شتاب نکن که مقصد خاک است./ چهره شناسی آفتابگردونی: محمد فولادی: رقابت جو و قاطع،دارای ابتکار در زندگی،اراده قوی،علاقه به ایجاد تحول./ مرتضی از نازی آباد ، منطقه 16 تهران: وقتی کسی از پشت آیفون می پرسیه: «کیه؟»، 95 % مردم میگن: «باز کن»، 5 %باقیمونده هم میگن "منم". بچه ها ؛جدی جدی جدی می گما؛ باشگاه باحالی داریم. راستی عیدتون مبارک/ الفبابی زندگی ... حرف "ژ": دانیال حمید از رامهرمز:حرف ژ...ژوزه مانوئل برو !(رازخوشبختی پرسپولیسی ها!)/ آرش ازاصفهان 
:حرف ژ... ژرف بیندیش و تصمیم بگیر زندگی گویی لحظه ایست که قد یک نفس کوتاه می گذرد./ علي از تهران : حرف ژ ... ژوليده موي، ناشسته روي، افسرده خوي !/ حسین ازآذربایجان شرقی:حرف ژ.....ژاپن رو بی خیال،بچسب به زندگی وکشورخودت(باحرف ژ بهترازاین نیافتم)!/ محمدرضا ازگلپایگان: حرف ژ...ژیان ماشین نمیشه...باجناق فامیل نمیشه! راستی بچه ها، حرف بعدی "س"./ حمیدرضابیژنی ازفسا ،کاظم آباد: الفبای زندگی حرف ژ...ژولابات سولاخ سه،مولچه گازت بگیله،سامپو بله توچسمات ،اگه بخوای پیامک منو درج نکنی!/ حسین از لاهیجان: آفرین به شما با غیرت ها؛ خدا کنه نسبت به دخترای دیگه محلتون هم تعصب داشته باشین تا هرکی گروه شما رو با هم دید از ترس فرار کنه . از طرف گروه: ر(حسین)به(مرصاد)در(علی)./ سپهر17ساله: اندکی شوخی...روزنامه، روزنامه ؛آخرین خبر... شخصی به نام بهزادجباری گم شده ازیابنده تقاضامی شود بهزاد راگرفته و درون صندوق پستی بیندازد تابه باشگاه پروازتحویل داده شود...روزنامه... روزنامه!!/ پارسا:اندکی شوخی... یه بنده خدایی می گفت: حالا درسته ما قصد ازدواج نداریم؛ ولی خب آخه یه خواستگار نباید بیاد برامون؟! جاوید از تهران: پسرخالم ابتدایی بود؛ تو امتحانشون یه سوال داشتن که گفته بود: آیا می دانید رود هیرمند به کدام دریا می ریزد؟ اینم نوشته بود: بله می دانم!معلم خوشش اومده بود نمره کامل داده بود. عید غدیر مبارک./ علیرضا نوکانی از کرمانشاه: خورشید شکفته در غدیراست علی، باران بهار در کویر است علی، بر مسند عاشقی شهی بی همتاست، بر ملک محمدی امیر است علی. عید کمال دین مبارک/ دانیال حمیدزاده از رامهرمز: آن روز که نامه ی اعمال مرا پیچیدند* بردند به میزان عمل سنجیدند* بیش از همه گناه من بود ولی* من را به محبت علی بخشیدند * (عید غدیرخم مبارک)/ احمد: در عید غدیر اطعام به فقرا، صدقه و صله رحم را فراموش نکنیم. "عید غدیرخم پیشاپیش مبارکباد"./ سامان مرادی ازایذه: علی درعرش بالابی نظیراست،علی برآدم وعالم امیراست،به عشق نام مولایم نوشتم،چه عیدی بهترازعیدغدیراست.عیدهمه ی هم پروازی ها مبارک/. محمد رضا ۲۱ساله از قاین
: یه سلام گرم زعفرانی تو فصل برداشت زعفران از پایتخت زعفران جهان به همه دوستان هم پروازی گل ؛عیدسعیدغدیر،عیداکمال دین ،عید امامت و ولایت رو به همتون تبریک وشادباش میگم. ولی من که از الان دیگه تو کفم چون باز شنبه تعطیله و باید تا دوشنبه صبرکنی تاباشگاه به روزشه وباز ضد حال!/ هادی 19 ساله از شیراز: حالا که تو باشگامون بازار سوال و داستان کوتاه و ... گرمه ، چرا ما پسرا عقب بمونیم؟! خب یه معمای هوش ، ببینم چکار می کنید..؟! / پدر ماری، پنج تا دختر داره : 1- Nana/ 2- Nene/ 3- Nini/ ۴- Nono/ 5- اسم پنجمی چیه؟ باشگاه این دفعه به خودت زحمت نده تا اسم دوستانی که معما رو درس حدس زده اند رو درج کنی ... بعید می دونم اسماشون به تعداد انگشتان دست برسه... در ضمن یه راهنمایی... جواب این سوال رو می تونین در روزهای تعطیل پیش رو از فک و فامیلاتون هم بپرسین! راستی عیدتون مبارک!!!!!!!!!!!!!!!!/ *********************************************** پیامک باشگاه پرواز: 20000202 به عبارتی: بیست هزار، دویست و دو...( این هم برای دوستانی که شماره ها رو اشتباه می خونن)! ************************************************ به روز رسانی بعدی باشگاه پرواز: روز دوشنبه 15/8/91 ************************************************ آرشیو باشگاه پرواز را در سایت شبکه دو سیما بخوانید. نشانی: www.tv2.ir ********************************************** فاطمه از اهواز: خدایا دل مرا آنقدر صاف بگردان تا قبل از پایین آمدن دستم، دعایم مستجاب گردد./ نحوه آشنایی دوستان با باشگاه پرواز: آريانا کويري 5/17 ساله از ساري: يه روز خونه تنها بودم داشتم پيام نماي شبکه دو رو مي خوندم که رسيدم به صفحه 650به چشمم شيرين اومدy همينجوري خوندم تا الان که دارم این پیامکو براتون ارسال می کنم. / شیدا16ساله ازخمینی شهر:من ومامانم ماه رمضون رفته بودیم آبادان.وقتی برگشتم یه روزدیدم خالم باچه لذتی داره پیام نمای شبکه دو رو میخونه.ازش پرسیدم: خاله چی میخونی؟گفت:باشگاه پرواز،خیلی هم خوبه.این جوری شدکه منم با باشگاه آشناشدم وخیلی هم خوشحالم./ خدیجه سودایی ازدلیجان:سلام بچه های گل پروازی؛ من یه روزداشتم پیام نمای شبکه دو رو میخوندم که اتفاقی با باشگاه پروازآشناشدم، خیلی وقته عضوباشگاه هستم ./ پاسخ دوستان راجع به قطع شبکه های ایرانی: مهناز۱۹ساله ازچابهار: معلومه ...دیگه ازبس کم آوردن افتادن به جون قطع کردن شبکه های جمهوری اسلامی که از طریق ماهواره پخش میشه. کاردیگه ای نمیتونن بکن. / منصوره از تهران: علت قطع شبکه های ایران در اروپا و بقیه کشورها ، اینه که دیدن شبکه های ایرانی در بین مردمشون تاثیر زیادی داره . مثلا شبکه العالم و پرس تی. وی الان داره از نظر خبری با خیلی از شبکه های معروف جهان رقابت خبری می کنه . / چهره خوانی آفتابگردونی: سوگند 18ساله از بندرعباس: این طور که چهره خوانی رونگاه کردم فردی آرام و صلح طلب، تخیل گرا، داشتن تفکر دائم، با استراحت میانه ای ندارم، ارتباطم با مردم خوبه، سخت کوش و کاری ، احساساتی هستم ، نیاز به قدردانی از زحماتم هستم و شنونده خوبی ام، هنر را هم دوست دارم./ ناهید اسکندری از مشکین شهر: فردی آرام و صلح طلب. تصمیم گیری فی البداهه و پذیرای عقاید جدید و متفاوت. داشتن تفکر مبهم. شنونده خوب. ریاست طلبی و درست کاری. شیوه ی کار، احساساتی و نیاز به قدردانی از زحمات. همه ی اینا ویژگیایی بود که با چهره خوانی آفتابگردون فهمیدم!/ پانید از زنجان: چهره خوانی ... اینم از ویژگی های من: فردی آرام و صلح طلب، پیشانی صاف، داشتن تفکر مبهم، بیشتر شنوده ی خوبی هستم تا اینکه اطلاعاتی به دیگران بدهم، ارتباط خوب با مردم، ریاست طلبی و درستکاری، سخت کوش/. عصمت جمالوند از دزفول:آقا صفر که تو باشگاه پیامک داده بودی، خوردن درسته نه خورن...همگى 5دقيقه سكوت... ./ مریم رمضانی:هورا...پسرایه مدت ازماسوتی میگرفتن حالاخودشون سوتی میدن درحد المپیک!میگن کچلو مسخره کنی کچل میشی،حالاجریان داداشای گلمون شده...خوردن، نه خورن./ پاسخ معما: اگر پاسخ دادید که نفر اول هستید، کاملاً در اشتباهید! اگر شما از نفر دوم سبقت بگیرید، جای او را می گیرید و نفر دوم خواهید بود. این هم اسامی دوستانی که جواب معما رو درست حدس زده بودند: بهار و شيما از بيرجند،مهديه شيرمحمدي از قزوين،مرجان از اسفراین،غزل از بروجرد،الهه نجفي از قروين،محدثه از زرند،انسيه از اصفهان،حکيمه حاتمي از مسجدسليمان،شادی از تهران،زهرا از آمل،مهین میرزاوند،هستی از تهران منطقه۱۷ (فلاح)،حوريه از آبادان،راضيه از شهريار،زهرا از دامغان،مريم طزري از سبزوار،مریم ابوطالبی از مبارکه،انسیه نجفی از مارلیک کرج و ... ./ مریم 23 ساله ازکرمان: همسایه مون اومده میگه: مامانت غذای خوشمزه درست میکنه.منم گفتم: منم خوشمزه درست میکنم. مامانم گفت: ها...دیدم همه رومیسوزونی!!!! اینم مامان ماداریم..!/ نازنین 18ساله از لرستان: عسل خانم فانتزیت قبلا برآورده شده! آخه تو یه قسمت همون گرگه میگ میگ رو میخوره;فکرکنم شما ندیدیش/ راستی بچه های بیایید فانتزیایی که قبلا انجام شده رو به اونایی که آرزوشونه بگیم. مثل همین موردی که من گفتم./ سیده فاطمه حسن پور:فانتزی من اینه که صدای حرف زدن مورچه هارو بشنوم. یعنی میشه کاریش کرد؟!/ حکیمه الوانی از بوشهر: فانتزی من اینه که کاش می تونستم مثل دهقان فداکار اتوبوس دانش آموزان بیرجن رو نجات بدم. برای شادی روحشون، صلواتی هدیه کنیم./ هوریا ۱۶ساله از مسجدسلیمان:فانتزی من اینه که بدونم آخرین عدد چیه؟واقعا چیه؟!/ زهرا ازشيراز: اندکي تأمل... کلاغ و طوطي هردو زشت و سياه آفريده شدند، طوطي اعتراض کرد و زيباشد، اما کلاغ به رضاي خدا راضي شد. اکنون طوطي درقفس و کلاغ آزاد است./ زهرا 17 ساله از بهارستان: اندکی تامل...چه آسان تماشاگر سبقت ثانیه هاییم و به عبورشان می خندیم،چه آسان لحظه هارا به کام هم تلخ می کنیم و چه ارزان به اخمی می فروشیم لذت باهم بودن را،چه زود دیر می شودو نمی دانیم فردا می آید و شاید ما نباشیم!/ تکتم 14ساله:اندکی تأمل...کاش می شد دل کثیف را داخل ماشین دلشویی انداخت تا پاک پاک پاک می شد! / 
عاطفه از دزفول 
: اندکی تأمل برای مسئول درج پیامک ها... آرام ترسکوت کن،صدای بی تفاوتی هایت آزارم میدهد!/ الفبای زندگی ... حرف "ز": ناهید طالبی ۱۵ساله: حرف ز ... زندگی كاروانیست زودگذر، آهنگی نیمه تمام، تابلویی زیبا و فریب دهنده، می سوزد و می سوزاند و هیچ چیز در آن رنگ حقیقت نمی گیرد جز، محبت./ زیبا 17 ساله: حرف ز ... زندگی یک حقیقت است و حقیقت تلخ است اما نه به تلخی جدایی که جدایی سخت است نه به سختی تنهائی ...!!!/ آرزو از زنجان 14ساله: حرف ز ... زورنزن باشگاه، تا پیامکم رو درج نکنی ولت نمی کنم./ منیره مهدوی از سمنان: حرف ز ... زندگی بافتن یک قالیست؛ نه همان نقش و نگاری که خودت می خواهی؛ نقشه را اوست که تعیین کرده؛ تو در این بین فقط میبافی؛ نقشه را خوب ببین! نکند آخر کار قالی زندگیت را نخرند ./ بچگی یعنی...: نیلوفر۲۰ساله ازبجنورد: بچگی یعنی دوربودن ازگناه، دوربودن ازهمه مشکلات زندگی،بچگی یعنی شادبودن ./ زهرا محمدبیگی از گیلانغرب :بچگی یعنی... آویزان کردن بادکنک به پای زنبورای بیچاره و فرستادنشون به آسمون... واقعا چه کارا که نمی کردیم؟!/ شیوا از فولادشهر:بچگی یعنی گریه زوری واسه از زیرکتک در رفتن ...ولی خودمونیم خواب بعد از کتک آی می چسبید/! مریم از پایتخت :شیر کاکائو،آبمیوه،رانی،شیر قبول.اصلا نوشابه هم قبول.آخه پسرا آب معدنی رو واسه چی تکون میدید؟ باشگاه پیامک منو درج کن تا پسرا از سوتی های خودشون باخبر بشن/. سوتی ار فروشگاهها و مغازه ها: پریوش ازشیراز:سوتی ساندویچ فروشی محله ماروداشته باشین! جلوی در ورودیش رو یه کاغذنوشته بود،به یه کارگر ساده ماهر نیازمندیم!!/ راضیه ازهمدان: تو محله مون یه مغازه دارپیری هست که روبرگه ای که روشیشه مغازش چسبونده بود،پرازسوتی وغلط املاییه1 از جمله: کشک موشمه ای(فکر کنم منظورش کشک کیلوییه)شارج ایرانسه،ماس بزرگ،دفترفنری(منظورش دفتردورسیمیه)موجوده...منم دلم واسش سوخت و بهش گفتم: حاج آقا اجازه بدید واستون درستش کنم؛ کلی بهش برخورد و منم بی خیالش شدم!/ فاطمه-۱۷ساله:سوتی خواهر مارو...نشستیم باشگاه رو می خونیم، بابام زنگ زده میگه:اونجاهم برق نیست؟...خواهرم واسه اینکه بفهمه برق هست یانه، رفته لامپ رو روشن میکنه...باشگاه می خوندیم... خواهره ماداریم...؟!/ فاطمه14ساله: یه نفرازدوستام ازم پرسید باشگاه پروازیعنی چی؟ گفتم یعنی با بال شکسته به هوای تو پریدن!!زنده باد بخش دخترونه/ عاطفه شاکری ازنیشابور:گروه آبی اناری ها :خودم،فاطمه. ش ،آمنه .ش ،هاجر،فاطمه ،زهرا.ش ،مهدیه ونرگس السادات. ش. "زنده بادبچه های سوم تجربی. "301"ش=شاکری!/ گروه چهارشگفت انگیز:مهدیه،زهرا،فائزه و زهرا.زنده بادبچه های نمونه دولتی حضرت معصومه(س)، به خصوص کلاس چهارم Aشهرستان هریس./ عارفه پورشمسی ازاستان فارس شهرستان گراش: اسم گروه ماگروه فوتسالیست هاهستش که بادوستای عزیزمون:زینب ،فاطمه ،عارفه ،نفیسه،معصومه،زهرا،بازم عارفه،ومربیمون سمیه خانم تشکیل دادیم زنده بادباشگاه پرواز‎/ گروه استقلالی های دوآتيشه دبيرستان مقتدری طوسی مشهد :کاپيتان معصومه رضايى، زينب کعبی،زينب نعيمى، نسرين اسحاق نيا،صديقه .خ ،مريم. ب،نرگس .ا ،مريم .ج.زنده باد تمام سوم انسانى های گل باشگاه پرواز/ لیلا 19 ساله از محله نارمک تهران: فرهاد و هوشنگ هر دو بیمار یک آسایشگاه روانى بودند. یک روز همینطور که در کنار استخر قدم مى زدند فرهاد ناگهان خود را به قسمت عمیق استخر انداخت و به زیر آب فرو رفت.هوشنگ فوراً به داخل استخر پرید او را از آب بیرون کشید.وقتى دکتر آسایشگاه از این اقدام قهرمانانه هوشنگ آگاه شد، تصمیم گرفت که او را از آسایشگاه مرخص کند.پس به او گفت: مى توانى از آسایشگاه بیرون بروى، چون جان یک نفر را نجات دادی. اما یک چیز عجیب این است که بیمارى که تو از غرق شدن نجاتش دادى بلافاصله بعد از این که از استخر بیرون آمد، خود را با کمر بند حوله حمامش دار زده است و مرده ! هوشنگ که به دقت به صحبت هاى دکتر گوش مى کرد گفت: او خودش را دار نزده بلکه... حالا نوبت شماست که ادامه داستان رو حدس بزنید... دوستان لطفا کمی فسفر بسوزونید... ************************************** پیامک باشگاه پرواز: 20000202 برای کسانی که پیامکشان را اشتباه می فرستند: بیست هزار، دویست و دو! امیرحسین باقری از کرج: خدایا دوستت دارم. غرق در گناه بودم بخشیدی؛ یادت نکردم چشم پوشی کردی؛ فقط وقتی یادت می کنم که کارم گیر است با این حال باز کارم را درست کردی. خدایا دوستت دارم./ نحوه آشنایی دوستان با باشگاه پرواز: مرتضی فقیر_ ۱۹ساله از کنگاور: من به صورت اتفاقی با باشگاه آشنا شدم. همیشه پیام نمای شبکه دو رو می خوندم، وقتی هم کلمه باشگاه پرواز رو می دیدم فکر می کردم مطالبش در مورد هوا و فضا و این جور چیزهاست، خیلی راحت از کنارش عبور می کردم و مطالبش رو نمی خوندم ولی یه بار که حوصله ام سر رفته بود ،مطالبش رو خوندم و تازه فهمیدم که چقدر اشتباه کردم!!! / حسین م از یزد: یه بار شیشه عقب ماشین همسایمون نوشته بود زنده باد باشگاه پرواز؛ بعد دیدم تو فهرست تلتکست شبکه دو این جمله نوشته، وقتی خوندم دیدم جالبه، خوشم اومد. (راستی زنده باد بچه های کوی آبشور)/ ایمان از محله محسنی ها: یه بار دیدم تو صفحه اصلی پیام نمای دو نوشته باشگاه پرواز صفحه 650... فکر می کردم درباره پرواز به خارج از کشوره، بعد که نگاه کردم دیدم نوشته دخترونه پسرونه؛ اول پسرونه رو خوندم؛ آخه فکر کردم دخترونه رو زشته بخونم و مخصوص دختر خانماست؛ بعد که پسرونه رو خوندم تازه فهمیدم جریان چه جوریه بعد رفتم و دخترونه رو هم خوندم. از اون موقع همیشه مشتری باشگاه بودم و تا حالا تو این چهارسال سه بار پیامکم درج شده!!/ علت قطع ماهواره ای شبکه های جمهوری اسلامی: میلاد اسکندری از مسجد سلیمان: در جواب خانم سوگند باید بگم که اروپایی ها به سرکردگی امریکا به این دلیل شبکه های برون مرزی ایران رو قطع کردن که ایرانی های مقیم کشورهای بیگانه ، از واقعیت اتفاق ها و وضع داخلی ایران با خبر نشن و با پخش خبرهای دروغ و ساختگی، ذهن مردم رو علیه میهن عزیزمون تحریک کنن./ عباس از خراسان جنوبی: به نظر من شبکه های خبری برون مرزی ایران خیلی قوی شدن و واقیعت هایی رو پخش می کنن که اونا نمی خوان. خودشون هم می دونن که ایران براشون خطرناکه./ مسعود بامری 24 ساله از ایرانشهر: 
هدف غرب از قطع شبکه های ماهواره ای ایران مشخصه دیگه... برای اینه که خودشون چشم ندارن موفقیت روز افزون ایرانمون رو ببینن، می خوان مردم رو هم از دیدنش محروم کنن ولی خب مردم عقلشون به چشمشون که نیست؛ 
نگران نباشین ایران با هیچ ترفندی تضعیف نمیشه
 زنده باد ایران./ ایمان 18ساله از پرند: در جواب خانم سوگند باید بگم به نظر من وقتی اونها شبکه های ایرانی رو قطع کردن باید مسئولان ما هم شبکه های ماهواره ای رو کلا در سراسر ایران قطع کنن. مگه این شبکه های جدید مثل شبکه شما و غیره چی کم دارن؟!/ الفبای زندگی... حرف "ز": حمید رضا بیژنی_ 19 ساله از فسا: حرف ز ... زندگي تعداد نفس نيست، تعداد لبخند کسي ست که دوستش داري، پس باشگاه پرواز بخند تا زندگي کنم ... ./ سعيد از همدان: حرف ز ... زندگي جيره مختصري است، مثل يک فنجان چاي و کنارش عشق است، مثل يک حبه قند، زندگي را با عشق به خدا، نوش جان بايد کرد./ علیرضا از ارومیه:حرف ز... زیباترین لحظه ها را برایتان آرزو می کنم./ محمداز يزد:حرف ز....ز خاکيم و به خاک برمي گرديم . بچه ها؛ حرف بعدی "ژ"./ چهره خوانی آفتابگردونی: پوریا از تهران: مهربان، زیرک، آرام و صلح طلب و حسابگر، ارتباط خوب با دوستان، کمی خود خواه این نتیجه چهره خوانی من از خودمه... ممنون آفتابگردون./ محمد حسین از سبزوار: چهره من اینجوریه که به نظرم مهربونم، خیلی جدی ام و کمی گوشه گیر./ یه نفر 24ساله.همدان: من فردی آرام و صلح طلب،دارای گونه سینمائی،همیشه در فکر و تخیل و نیازمندبه قدردانی از زحمات هستم./ بهروز18ساله:داداش حمید؛ پاک ناامیدم کردی... اینم شدمعما؟!!خب نفر دومی دیگه!/ این هم اسامی دوستانی که جواب معما رو درست حدس زده بودند: حسین میرزایی از بهارستان، حمید از اصفهان، محمد طاها پسدست از گنجان، امير محمد از تهران، محمد مهدی رضانیا از اهواز، امین قصاب از دهدشت، پدرام از تهران، محمد راهي زاده از قشم ، حسین مولایی از کهنوج، امیر از بیرجند، على از نجف آباد، رضا از اروميه، احسان از انديمشك، فاضل از آمل و ... ./ شاهين عباسي ١٥ ساله از اردبيل: آخه خانم عسل، خواهر من اول تحقيق كن و اطلاعات كسب كن بعد فانتزي بفرست تو آخرين قسمت ميگ ميگ، گرگ با دقيق ترين نقشه ممكن ميگ ميگ رو مي گيره و مي خوره... لطفا كمتر سوتي بديد!/ عادل مراغى از رامشير _ روستاى مرزه : سلام ، خانم عسل اين فانتزی شما رو خيلى ها داشتند ، از جمله پسر ديويد بكهام ، من شنیدم که بكهام هم با پرداخت مبلغى سفارش ساخت يك قسمت از اين كارتون كه اين بار در اون گرگ برنده ميشه رو به شركت سازنده داد ، من اين قسمت از كارتون رو توى مبايلم داشتم. بايد بگم خيلى بى مزه‌ بود چون گرگ با همون تله هاى هميشگى كه درست كار نمى كردند ، خيلى راحت ميگ ميگ رو ميگره و می خوره!/ امین دینامیت از فیروز آباد فارس: خانم عسل سال گذشته تو اینترنت خوندم بچه یکی از میلیاردرهای اوکراین از بس میگ میگ نگاه کرده بود و گرگ اون رو نگرفته بود افسردگی گرفته بود؛ برای همین پدرش مقداری پول به کارگردان این کارتون می ده تا قسمت آخرش رو جوری بسازه که گرگ، میگ میگ رو بخوره. کارگردان هم همین کار رو کرد!/ سجاد عرفانی از خرم آباد: فانتزی من اینه که باشگاه پرواز تعطیل بشه واسه همیشه!!/ حسین 16ساله: کاش ما هم به این سرعت به فانتزی هامون می رسیدیم./ اندکی تامل...: جواد: اندکی تأمل... اگر يقين دارى كه روزى "پروانه" مي شوى؛ بگذار روزگار هرچه مي خواهد "پيله" كند./ متین از خرم آباد: اندکی تأمل... مي گن شكستني رفع بلاست، اي دل تحمل كن ... شايد حكمتي باشه./ سام از تکاب: اندکی تامل... بچگی یعنی آرزوی داشتن هواپیما اما بعد که بزرگ می شی با هزار بدبختی پراید می خری که بعد از تصادف با یه دوچرخه نفله می شی، تازه اون موقع می فهمی که زندگی بچگانه اش قشنگ تره!/ محمد صادق از بابل: برای اطلاع بر و بچه هایی که اهل شرکت در مسابقات تلویزیونی هستند باید بگم که برنامه فیروزه که بعد از اذان ظهر در شبکه دو پخش می شه بابت حفظ خطابه غدیر خم، با قرعه کشی سفر زیارتی به کربلا هدیه می ده. در ضمن متن کامل خطبه غدیر در صفحه 750 پیام نمای خودمون!( پیام نمای شبکه دو) موجوده./ گروه زیر خاکی ها : میلاد و مهدی دراهکی نژاد-محمدرضا- طاها- محمدحسین./ آقای شاکری از خراسان رضوی: گروه دالتون ها: احمد، نعیم، داود. / گروه باغیرت های محله کارون ( منطقه 10 تهران): احمد، الیاس، حبیب، نوید، مرتضی، امیر محمد، جمال . هر کدوم از ما یک یا دو خواهر داریم که خیلی بهشون تعصب داریم . به خاطر این هر وقت کسی گروه ما رو با هم می بینه ، می گه برید کنار باغیرت ها اومدن! راستی اینم بگیم که آبجی هامون هم افتخار می کنن که ما اینقدر بهشون حساسیم. دوستانی که گروه تشکیل دادن، نظر بدن!// اميد چالاك_ 23ساله از لنگرود: مرد اون مادريه كه بيست و چند سال با يه مرد معتاد زندگی می کنه و دم برنمی یاره تا مبادا بچه هاش شاهد داد و فرياد و آشوب تو خونه باشن! آره مرد اون مادريه كه مى دونه سرطان داره و ممكنه تا چند ماه ديگه از دنيا بره؛ اما واسه خاطر اين كه پسرش داره واسه كنكور مي خونه بيماريش رو بروز نمى ده تا مبادا روحيه بچه اش پايين بياد و درس و آينده اش خراب بشه... مرد مادر منه كه همه اين مراحل رو تو زندگيش پشت سرگذاشته! بچه ها ببخشید ناراحتتون کردم . راستی به نظر شما مرد کیه...؟!/ محمد رضا از کرج: پیشاپیش عید غدیر خم بر دوستان هم باشگاهی مبارک . بچه ها من همیشه در اعیاد مختلف مشکل تهیه متن پیامکی به مناسبت عید دارم؛ ممنون می شم پیامک های عید غدیرتون رو برای باشگاه بفرستین./ محمد: سلام هم پروازی ها یه سوال ؛ پزشکی با پیرا پزشکی چه فرقی می کنه؟!/ ***************************************** پیامک باشگاه پرواز: 2000202
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 90
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 126
  • بازدید کلی : 11,394